پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 368
نویسنده : admin

1469449541361.jpg

“اگر  عنوان این مقاله را در گوگل وارد کنید تارنماهایی را خواهید دید که این مطلب را منتشر کرده اند ! این مطلب متعلق به بنده است که ابتدا در تارنمای شخصی ام که هم اکنون تعطیل است قرار داده شد اما هیچ نامی از منبع آن  در تارنماهای مذکور نوشته نشده است از این رو این مطلب در گویا آی تی بازنشر شد.””

در این مقاله کوتاه و کاربردی قصد داریم تا روش هایی را مطرح کنیم تا اگر از آن دسته افرادی هستید که بازدید وب سایت یا وبلاگتان پایین است ، بدون استفاده از سایت ها و روش های مختلف و تقلبی افزایش بازدید خودتان در مدت زمان کوتاهی بازدید سایت یا وبلاگ خود را بالا ببرید .

از آن جا که به نظر برای هر کسی اهمیت دارد که وب سایت یا وبلاگش دارای رتبه و پیج رنک بالایی باشد و آن هم پیج رنکی واقعی ، تصمیم گرفتیم روش هایی ساده و در عین حال حیاتی و کاربردی برای افزایش بازدید یک وب سایت یا وب لاگ را بیان کنیم.

روش اول : محتوا

سعی کنید اگر همواره در وب سایت یا وبلاگتان مطلب ارسال می کنید ، مطالبتان تازه باشد یا حداقل ان ها را با ذکر منبع آن بنویسید ، سعی کنید در متن خود واژه ها و صفت های زیبایی و جذابی را به کار ببرید تا کابر تشویق به خواندن آن مطلب شود

همواره دیده میشود عده ای مطلبی را از دیگر منابع مستقیما و بدون هیچ تغییری در تارنما خود قرار می دهند و حتی منبع آن را هم درج نمیکنند !

این کار نتنها به شما کمکی نخواهد کرد بلکه کاربران وب سایت یا وبلاگ شما را دفع میکند چرا که ممکن است یکی از همین کاربران نویسنده همین مطلب باشد .

روش دوم : تیتر مناسب

تیتر مناسب در تمام نشریات و روزنامه ها استفاده می شود و در سایت های خبری هم علاوه بر محتوا سعی می کنند تیتری مناسب برای مطلب خود انتخاب کنند ، توصیه میشود برای این که بازدید کننده خود را افزایش دهید از تیتر های مناسبی استفاده کنید که هم کوتاه باشند و هم جذاب .

تیتر خوب باید کاربر را بدون این که مطلب را بخواند متوجه موضوع آن بکند .

روش سوم : استفاده از عکس

سعی کنید در هر مطلبی که در سایت یا وبلاگ خود منتشر می کنید دارای عکسی مرتبط با آن باشد ، چرا که متن تنها باعث خستگی چشم خواننده آن مطلب می شود البته بعضی ها هم عقیده دارند که اگر مطلب خوب باشد نیازی به عکس نیست و خواننده از خواندن مطلب خسته نخواهد شد .

ولی با این حال این روش بیش تر برای وب سایت ها و وبلاگ هایی که پست هایشان حالتی خاص دارد که خواننده احساس میکند که باید عکسی هم مرتبط با این نوشته در آن باشد مناسب است.

روش چهارم : کاهش تبلیغات و آگهی ها

چیزی که امروزه در بسیاری از سایت ها و وبلاگ ها مشاهده میکنیم این است که تا در این وبلاگ و سایت فضا خالی بوده است ، تبلیغات قرار داده اند

که این هم باعث سردرگمی کابر می شود و هم از طرفی باعث تاخیر در بارگزاری سایت و وبلاگ شما میشود.

سعی کنید تا جایی که می توانید تبلیغات خود را کم کنید و از همه مهم تر این که حجم بنر های تبلیغاتی را هم کاهش دهید تا مدت زمان بارگزاری وبلاگ و وب سایت شما افزایش پیدا نکند .

روش پنجم : افزودن برچسب

اگر دوست دارید مطلب شما خیلی سریع تر از آن چه که فکرش را میکنید در موتور های جست و جو گر منتشر شود از برچسب ها و واژه های مرتبط با همان موضوع استفاده کنید .

برچسب ها به شما کمک خواهد کرد که کاربر با جست و جوی هر کدام از واژه های سایت یا وبلاگ شما به مطالب مشابه دسترسی پیدا کند.

روش ششم : دسته بندی مطالب

مطالبتان را در موضوعات و دسته های مختلف قرار دهید تا کاربر سریع تر مقصودش را به دست آورد ، دسته بندی این امکان را به خواننده و کاربر وبلاگ و سایت می دهد تا بدون وقفه و جست و جو در تارنما موضوع مورد نظر خود را بیابد .

روش هفتم : قالب و طراحی

یکی از عوامل موثر و تاثیر گذار در نظر کاربران طراحی قالب و صفحات سایت و وبلاگ است ، تلاش کنید وب سایت و وبلاگ خود را از لحاظ طراحی منحصر به فرد کنید تا تصویری از تارنما شما در نظر کاربران بماند .

روش هشتم : از کد های غیر کاربردی استفاده نکنید!

مشاهده می شود در بسیاری از وب لاگ ها و بعضا سایت ها از کد های غیر کاربردی که تنها وقت کاربر را میگیرند استفاده میشود.

سعی کنید از این کد ها استفاده نکنید و اگر هم استفاده می کنید تنها از کد هایی استفاده کنید که برای کاربر مهم تلقی می شوند .

روش نهم : معرفی کنید

یکی از راه های گسترش نام وبلاگ و سایت شما تعداد کسانی است که شما را لینک می کنند ، سعی کنید نام تارنما خود را در وبلاگ های بیش تری ثبت کنید تا بازدید کننده بیش تری را داشته باشید .

روش دهم : مطالب خود را به دیگران معرفی کنید

اگر دوست دارید کاربران بیش تری مطلب مورد نظر شما را بخوانند و از آن بازدید کنند ، مطلب خود را به سایت های اشتراک گذاری لینک معرفی کنید تا مطلب شما گسترش بیش تری در وب پیدا کند .

این روش با تمام سادگی که دارد می تواند خیلی راحت بازدید کنندگانتان را ۲ برابر کند !

این ها تنها روش هایی ساده اما کاربردی و تقریبا بدون خرج هزینه بود تا بتوانید بازدید سایت یا وبلاگ خود را افزایش دهید ، اگر دارای وب سایت یا وبلاگی هستید که فکر میکنید می توانید بازدید بیش تری داشته باشید و مطالبتان بیش تر از این ها ارزش دارد توصیه می کنیم از روش های بالا استفاده کنید .

هر وبلاگ و وب سایت نشانه شخصیت نویسنده و نویسندگان آن است پس همواره تلاش کنید مطالبتان را طوری بنویسید که مورد پسند کاربر قرار گیرد .

اگر از روش های فوق می خواهید افزایش بازدید داشته باشید باید کمی صبور باشید تا خودتان شاهد تغییری عجیب در بازدید های تارنمایتان شوید .

 


:: برچسب‌ها: افزایش بازدید,افزایش رنک ,



معرفی سایت ایران رنک
نوشته شده در جمعه 9 مرداد 1394
بازدید : 538
نویسنده : admin

این سایت با هدف افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه ی الکسای وبلاگ و وبسایت درست شده است!

سیستم افزایش بازدید ایران رنک با قوی ترین سیستم حال حاضر کشور سایت شما را پر بازدید خواهد کرد.این سیستم که کاملا با بازدید های واقعی تغذیه میشود میتواند بازدید شما را بدون هیچ زحمتی تا پنجاه هزار بازدید در روز ببرد.

به لینک زیر رفته و پس از ثبت نام در سایت وارد پنل کاربری اختصاصی خود شده و بر روی گزینه بازدید سی پنجره ای کلیک کرده و شروع به کسب امتیاز کنید.

 

افزایش بازدید و كسب درآمد

بسته به میزان فعالیت شما روزانه تا حداکثر 100.000 بازدید میتوانید برای سایت خود ارسال کنید.

سیستم ایران رنک مجهز به توربو بوده و بیشترین تاثیر را برای سایت شما دارا خواهد بود.

دارای امکاناتی همچون زیرمجموعه گیری و خرید بسته های پربازدید.

خبر خوب براش شما عزیزان محترم اینکه با عضویت در این سایت میتوانید هدیه ی مخصوصی رو دریافت کنید!

هدیه ی سایت ایران رنک به شما عزیزان:3000بازدید رایگان

عضویت در این سایت رو به شما پیشنهاد میکنیم!امیدواریم بتونید بازدید سایت  خود را به طور صحیح افزایش یابید!

برای ورود به سایت و عضویت به لینک زیر بروید و یا روی تصویر زیر کلیک کنید:

http://www.iranrank.net/

افزایش بازدید و كسب درآمد




صفحه قبل 1 صفحه بعد